היתרונות של דלאוור לחברות בינלאומיות

על אף שדלאוור היא אחת מהמדינות הקטנות ביותר בארה"ב, החשיבות שלה לעולם העסקים הבינלאומי היא אדירה. במיקום אחד המתפרש על פני כ-5,000 קמ"ר בלבד, רשומות כמעט שלושת רבעי מחברות ה-Fortune 500. במשך מעל עשור, היא נחשבת למיקום האידיאלי מבחינה משפטית, ארגונית ובכל הקשור להיבטי המיסוי. אם תהית מהו סוד הקסם שמושך תאגידים בינלאומיים אל המדינה, אלו כמה יתרונות שכדאי לקחת בחשבון לקראת הקמת הנוכחות של הארגון שלך בארה"ב.

המיקום האידיאלי להקמת סטרטאפים

עבור עסק חדש המבקש למשוך השקעות חיצוניות ממשקיעי אנג'ל, משקיעים פרטיים ומשקיעי הון סיכון, התאגדות בדלאוור היא ללא ספק הבחירה הנבונה ביותר. משקיעים נוטים להעריך הרבה יותר ארגונים הממוקמים בדלאוור מכיוון שהטבות המס והאקלים המשפטי שם מבטיח להם יציבות. זהו אלמנט חשוב שנוכל להציג בפני משקיעים כערובה בפני הסיכונים שלהם. בנוסף, חקיקת ההשקעות בדלאוור הינה ידידותית מאוד למשקיעים גדולים והגמישות במעבר מישויות שונות, כמו המעבר מ-LLC ל-C Corporation למשל, הינה גבוהה מאוד. כל היתרונות הללו יהפכו את הסטרטאפ שלך לאטרקטיבי הרבה יותר בכל סבב גיוס הון. מעבר לעובדה שמשקיעים פרטיים יראו בעין יפה את הארגון, סביר מאוד להניח שגם בנקים בארה"ב יעניקו אשראי ביתר קלות כאשר הארגון שלך רשום בדלאוור.

המיקום המתאים ביותר להקמת עסק דיגיטלי

כיום יותר מתמיד, המיקום הפיזי של הארגון שלך הולך ומאבד משמעות. המעבר לאחסון בענן, הפלטפורמות הדיגיטליות והסחר הבינלאומי מאפשרים לתאגיד שלך לפעול במהירות בכל רחבי הגלובוס. לכן, חשוב לוודא כי מטה החברה הרשמי יהיה ממוקם באזור המעניק לך כמה שיותר הזדמנויות להתרחבות גלובלית. החקיקה ותקנות הרגולציה בדלאוור ידידותיות מאוד לארגונים בינלאומיים. המדינה אונה מטילה מס על עסקים הפועלים מחוץ לגבולותיה, קל בהרבה לתאגיד בדלאוור להירשם או לבטל את הרישום במדינות אחרות בכל פעם שהדבר נדרש. בנוסף, הגמישות הגבוהה בתהליכי הרישום מאפשרת פעילות גלובלית בהיקפים גבוהים במינימום סיבוכים מיותרים.

גמישות המבנה התאגידי

החוקים הסטטוטוריים בדלאוור הם מגוונים למדי ומאפשרים רישום חברה מינימלי והגדרת ישות משפטית פשוטה מאוד. בדלאוור ניתן לרשום אדם בודד בתור הדירקטור, בעל המניות ונושא המשרה היחיד בתאגיד. משמעות הדבר בפועל היא שניתן להקים את התאגיד כולו בדלאוור עם תושב אחד בלבד של המדינה. עבור חברות בינלאומיות משמעות הדבר בפועל היא טרחה מינימלית על מנת ליהנות מכל היתרונות של המדינה. גם כשזה מגיע לשינוי הישות המשפטית בעתיד לצורכי מיסוי, התהליך פשוט ומהיר ביותר והגמישות גבוהה מאוד.

האקלים המשפטי האידיאלי להקמת חברה בינלאומית

שמה של מערכת בתי המשפט של דלאוור הולך לפניה בכל רחבי העולם. זוהי אחת המדינות הבודדות בה בית משפט ייעודי הממוקד בדיני תאגידים ובו כל הדיונים מנוהלים על ידי שופטים מומחים, ללא מושבעים. יתרון זה מבטיח כי בכל מחלוקת או מורכבות משפטית, הדברים יטופלו על ידי גורם מקצועי הבקיא בסוגיות לפני ולפנים. זוהי הסיבה שמורכבויות משפטיות מסוג זה מטופלות בדלאוור במהירות, ביעילות ובאופן שמשרת את טובתן של חברות באופן יוצא מגדר הרגיל. כשזה מגיע לפעילות בינלאומית, חשוב לגייס לצידך כל יתרון שרק ניתן. המערכת המשפטית של דלאוור היא ללא ספק אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר.

הטבות מס משמעותיות

חקיקת המס בדלאוור נחשבת לאחת מהידידותיות ביותר לעסקים, בעיקר אלו שפעילותם בינלאומית. המדינה לא גובה מס חברות, לא ממסה תמלוגים ונכסים בלתי מוחשיים אחרים ומציעה שלל הטבות לתאגידים הפועלים במדינות זרות.

העתיד נראה מזהיר עבור חברות בדלאוור

שליש מהכנסות המדינה בדלאוור מגיעות מאגרות רישום, עמלות, מיסוי ומחקרים משפטיים הקשורים להתאגדויות חברות. לכן, למדינה יש אינטרס ברור להמשיך ולהישאר אטרקטיבית לבעלי עסקים. המדינה משופעת בעורכי דין הבקיאים בדינים העדכניים ביותר ופועלת במרץ על מנת לשמור על חקיקה גמישה ומשתלמת לעסקים. לכן, סביר מאוד להניח שהיתרונות שכיום עומדים לרשות חברות רק ירחיבו את היקפם.

רוצה להתחיל למצות את כלל היתרונות הללו עבור החברה שלך?

אנו מזמינים אותך לקבל ייעוץ מקצועי מקיף לכל אורך תהליך ההתאגדות. אנשי הצוות שלנו ילוו אותך בכל התהליך – משלב בחירת הישות המשפטית ועד למינוי הדירקטורים ופתיחת חשבון הבנק. יחד, נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח שהיתרונות שדלאוור מעמידה לרשות חברות בינלאומיות ישרתו אותך על הצד הטוב ביותר. למידע נוסף ולתיאום שיחה, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים עוד היום ונחזור אליך בהקדם.