הנהלת חשבונות לחברה בע"מ

השילוב הייחודי של ליווי צמוד של מנהל חשבונות אישי וטכנולוגיה מתקדמת ב ERB מאפשרת מתן שירותים פיננסיים מותאמים אישית לחברות בע"מ אשר עשויים לחסוך אלפי שקלים בחודש לחברה ולהביא להתייעלות עסקית שתשפיע על צמיחה ושגשוג העסק.

איזה שירותים פיננסיים חברת ERB מציעה לחברות בע"מ?

  • הכנת כל המסמכים הנדרשים לצורך פתיחת חברה בע"מ
  • בדיקת כדאיות להפעלת העסק כחברה בע"מ
  • ביצוע הנהלת חשבונות כפולה באופן מדוקדק
  • דיווח תקופתי לרשויות המס
  • חשבות שכר
  • תכנוני מס
  • מניעת הוצאות עודפות ותשלומי מס גבוהים מהנדרש
  • התאמות מול בנקים, ספקים ולקוחות
  • ליווי בעסקאות פיננסיות למיניהם
  • ניהול פיננסי שוטף
  • הגשת דוחות שנתיים
  • הגשת דוח רווח והפסד
  • ייצוג החברה מול רשויות וגורמים מסחריים
  • ייעוץ עסקי
  • ועוד

מהי חברה בע"מ?

חברה בע"מ זאת חברה בעירבון מוגבל,שהיא למעשה התאגדות עסקית של מספר בעלי עניין. בעלות על החברה נקבעת בהתאם למחזיקי המניות, ולכן גם אם מתחלפים הבעלים, חברה בע"מ ממשיכה לפעול כסדרה. כל חברה בע"מ חייבת בתשלום אגרה שנתית לרשם החברות ובניהול הנהלת חשבונות בשיטה הכפולה.

חברה בעמ

לייעוץ השאירו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם:

[pojo-form id="10646"]

יתרונות החברה בע"מ

לחברה בע"מ יתרון בולט לבעליה הבא לידי ביטוי במידת האחריות המוגבלת. הסיבה הנעוצה בכך היא שכספי החברה, שעשויים להיות בסיכון, הם של החברה בע"מ ולא של בעליה, אנשים פרטיים. ולכן בעת משבר פיננסי או פשיטת רגל, לא ניתן יהיה לתבוע את בעלי המניות ולגעת ברכושם הפרטי.

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ- מה זה כולל?

1.הנהלת חשבונות לחברה בע"מ עוסקת בתיעוד פעולות פיננסיות של החברה

2.הנהלת חשבונות לחברה בע"מ מתעדת באופן יומיומי את התנועות הכספיות והלא כספיות של החברה וזאת בכפוף לתנאי החשבונאות המקובלים.

3.חברת ERB מספקת שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ לחברות בע"מ, לחברות סטאטראפ וחברות בינלאומיות, בהתאמה אישית תוך מתן דגש לצרכים הספציפיים של החברה.

הנהלת חשבונות כפולה לחברה בע"מ

בתחום ניהול חשבונות יש שתי שיטות ניהול עיקריות:
1. הנהלת חשבונות חד צידית המיועדת בעיקר עבור חברות קטנות ומצריכה פעולות פשוטות יחסית,
2. לעומת הנהלת חשבונות כפולה המצריכה פעולות מורכבות יותר וניהול ספרים מתקדם.

כל חברה בע"מ מחוייבת בהנהלת חשבונות כפולה, המצריכה רישום כפול של כל פעולה כלכלית ופיננסית המשפיעה על חשבונות החברה. נוסף למחוייבות של חברה בע"מ לנהל ספרי חשבונות בשיטה הכפולה, על החברה חלות חבויות נוספות כגון הגשת דוחות תקופתיים ושנתיים והיבטים נוספים הקשורים להתנהלות פיננסית שוטפת.

חשיבות שירותי הנהלת חשבונות מקצועית לחברה בע"מ

כל עסק בישראל מחוייב בהנהלת חשבונות תקינה. אם עוסק עצמאי יכול לנהל את החשבונות שלו לבד, חברה בע"מ תתקשה לנהל את החשבונות בצורה תקינה ועל פי ההוראות הרלוונטיות שחלות עליה. אם העסק שלכם גדל לחברה בע"מ, חשוב שתכירו את האפשרויות העומדות בפניכם וההיבטים השונים של הנהלת חשבונות לחברה בע"מ.

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ במיקור חוץ

חברה בע"מ יכולה לפנות לקבלת שירותי הנהלת חשבונות לחברה במיקור חוץ, וזאת בהתאם להיקף ולעבודות ניהול חשבונות שהיא זקוקה להם לצורך התנהלות פיננסית תקינה. משמע, חברה בע"מ יכולה לפנות למשרד רואי חשבון חיצוני על מנת לקבל שירותים פיננסיים מקיפים לחברה החל מחשבות שכר, התאמות מול ספקים וכלה בהגשת דוחות תקופתיים לרשויות המקומיות.

כאשר מדובר בהנהלת חשבונות לחברה בע"מ במיקור חוץ, מדובר בהעסקת משרד רואי חשבון אשר מסוגל לתת שירותים פיננסיים מקיפים בכל היבט פיננסי וכלכלי של החברה, שירותי ייעוץ וליווי מקצועיים. למעט החובה בניהול חשבונות כפולה לחברה בע"מ, על החברה להתנהל מול רואה חשבון מוסמך אשר יאשר ויחתום על מאזן החברה ועל הדוחות הכספיים שלה.

מי זקוק להנהלת חשבונות כפולה?

כל חברה בע"מ חדשה שרוצה להתנהל באופן תקין בהיבט הפיננסי והשוטף של העסק, לקבל תשלומים ולנהל ספרים בכפוף לתנאים החשבונאים, זקוקה לשירותי הנהלת חשבונות מקצועיים ומותאמים לחברה.

כמה עולה שירותי הנהלת חשבונות לחברה בע"מ?

מחיר שירותי הנהלת חשבונות לחברה בע"מ תלוי ומשתנה בהתאם להיקף פעילותה של החברה, כמות העובדים ופרמטרים נוספים אשר ישפיעו על המחיר הסופי. צרו קשר איתנו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לחברה שלכם.

מתי כדאי להפוך לחברה בע"מ?

ככל שלעסק צפוי מחזור עסקים גבוה יותר ורווח נקי גדול יותר, לצד הוצאות תפעול משמעותיות, כך תהיה לגיטימציה לפעול כחברה בע"מ. ניתן ליצור קשר עם מומחי ERB לקבלת ייעוץ בנושא.

למה לבחור ב- ERB להנהלת חשבונות לחברה בע"מ?

למה ERB

מקצוענות: צוות רואי חשבון בחברת ERB בעלי ניסיון עתיר בהנהלת חשבונות לחברות גדולות בינלאומיות. אנו מעניקים שירות מקצועי, ליווי אישי, בזמינות גבוהה ובהתאמה מדוייקת לכל עסק להשגת התייעלות מרבית בכל מה שקשור להיבט הפיננסי של החברה. ההצלחה שלכם – זו ההצלחה שלנו!

שקיפות: אחד מאבני היסוד של חברתנו היא שקיפות, שמהווה ערך עליון עבורנו ותשתית למערכת יחסים מקצועית, תקינה ואמינה עם קהל לקוחותנו. אנו דוגלים בשקיפות מלאה מול לקוחותינו בכל מה שקשור למחירון השירותים שלנו ולביצוע הנהלת חשבונות לחברתכם.

חיסכון בזמן וחיסכון כלכלי: אנו גאים ברמת זמינות גבוהה במיוחד שאנו מספקים עבור קהל לקוחותינו וביצוע עבודה מהירה אשר חוסכת פעמים רבות אלפי שקלים עבור לקוחותנו.

ליווי אישי לכל לקוח: יחס אישי, רמת מקצוענות גבוהה של צוות המומחים שלנו מבטיח קבלת שירות ברמת איכות הגבוהה ביותר, בסטנדרט גבוה ומביאים לחווית שירות מעולה ללקוחותנו, לכן רוב לקוחותנו מקבלים שירותי הנהלת חשבונות ושירותים פיננסיים אחרים בחברת ERB במשך שנים ארוכות. אנו עושים כמיטב יכולתנו לקבלת שביעות רצון מלאה מצד לקוחותנו ומשקיעים משאבים רבים להעניק את השירות המקצועי ביותר לכל אחד מהלקוחות.

מחפשים הנהלת חשבונות לחברה בע"מ במיקור חוץ? מתלבטים אם הקמת חברה בע"מ תמקסם את היתרונות שבכך? האם הקמת חברה בע"מ עשויה "לחסוך לכם במס"? חברת ERB תדאג לניהול הפן הפיננסי והחשבונאי של החברה שלכם מא' עד ת'! נשמח להכיר אתכם ולהמליץ לכם על המתכונת המתאימה ביותר עבור חברתכם. צרו איתנו קשר.