הנשק הסודי של חברות סטארט אפ מצליחות

לאורך השנים, פיתחו המוחות הישראליים כמה מהפתרונות פורצי הדרך והמובילים בעולם הטכנולוגיה העולמית. כיום יותר מתמיד, מציעים הסטרטאפים הישראליים פיתוחים שעומדים בחוד החנית של המהפכה הדיגיטלית וזוכים לצמיחה משמעותית מעבר לים. רעיון מבריק הוא אמנם תנאי הכרחי להקמת סטרטאפ מצליח, אך הוא ממש לא תנאי מספיק. ניהול פיננסי מושכל ויעיל הוא זה שיבטיח שהרעיון שלך יישא כנפיים ויבוא לידי ביטוי על הצד הטוב ביותר. כאן, ריכזו עבורך המומחים של ERB כמה ממשימות המפתח שיאפשרו לסטרטאפ שלך לנסוק.

להגדיר תקציב ברור בשלב הראשוני ביותר

חברות רבות סופגות הפסדים כבדים כבר בשלבי הפיתוח הראשוניים בשל הערכה שגויה של ההוצאות השוטפות שלהם. חשוב שנמפה היטב את כל ההוצאות שלנו ונמיין אותן בין אלו שהכרחיות לאלו שנוכל לחיות בלעדיהן ובין אלו שנישא בהן באופן קבוע וההוצאות החד פעמיות. כבר בשלב זה, חשוב שנגדיר תקורה שנוכל לעמוד בה. במידת הצורך, שווה לשקול הקצאת משימות מסוימות למיקור חוץ כדי לייעל עלויות.

להגדיר יעדים פיננסיים

יזמים בתחום הטכנולוגיה נוטים לעתים קרובות להשקיע את רוב מרצם בפיתוח המוצר. זה לא אמור להפתיע אותנו. אך טבעי שמומחים בתחום הטכנולוגיה, יישארו ממוקדים בהתמחות המקצועית שלהם. עם זאת, כדי להבטיח שהמוצר אכן יזכה להזדמנויות הטובות ביותר. חשוב לבנות תוכנית עסקית מסודרת עם אנשי מקצוע ולהציב יעדים פיננסיים לטווח הקצר והארוך כאחד. מעקב מסודר אחר יעדים אלו יסייע לך להתוות את מפת הדרכים לארגון משגשג.

לבנות תחזיות הכנסה מסודרות

חשוב שנשאל את עצמנו תוך כמה זמן אנו צופים לראות רווחים ובאיזה היקף. תחזיות ההכנסה שלנו צריכות להיות מחוברות למציאות מחד, אך מאידך לשאוף ליעד האופטימלי שהיינו רוצים להשיג. בכל רבעון, יש לבחון אותן מחדש ולהתאים אותן למציאות בפועל. עבודה על פי מודל פיננסי מסודר תסייע לך להיערך לכל תרחיש ולמצות את המיטב מהפעילות העסקית שלך.

לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים

אנו ב-ERB מביאים עמנו שנים של ניסיון בליווי פיננסי לחברות סטרטאפ. נשמח להעמיד לרשותך את הידע המקצועי שלנו ולהנחות אותך לכל אורך הדרך בצמיחה הגלובלית שלך. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום ונחזור אליך בהקדם.