פתיחת חברה בוויומינג

וויומינג נחשבת ליעד אטרקטיבי עבור יזמים רבים לרישום והקמת חברות זרות. אחד מהיתרונות המשמעותיים לפתיחת חברה ב- Wyoming הוא מס ההכנסה בשיעור של 0% החל על חברות ויחידים במדינה. על מנת לבצע רישום והקמת חברה בוויומינג, תצטרכו עזרה מחברה מקצועית עם צוות מוסמך אמריקאי הבקיא בתחום.


וויומינג

וויומינג היא המדינה העשירית בשטחה בין מדינות ארצות הברית עם אוכלוסייה דלילה שמונה כ-576,851 נפש. שאיין היא בירת המדינה והעיר המאוכלסת ביותר, עם אוכלוסייה מוערכת של 63,957. מקור השם וויומינג ככל הנראה בשפה האינדיאנית ופירושו "המישורים הגדולים".

צפונית לוויומינג נמצאת מדינת מונטנה, מזרחית לה דקוטה הדרומית ונברסקה, מדרומה קולורדו, וממערבה יוטה ואיידהו. בוויומינג יש פארקים לאומיים רבים ורחבי ידיים כדוגמת ילוסטון או הפארק הלאומי גרנד טיטון.

וויומינג מפותחת מאוד בענף התיירות ובעלת משאבי טבע רבים, עם שיעורי אבטלה נמוכים משמעותית ביחס לשיעורי האבטלה בכל ארצות הברית ושיעור המיסוי במדינה נמוך ביותר.

בניגוד לרוב מדינות ארצות הברית אין בוויומינג מס הכנסה. מדיניות זו מתאפשרת הודות להכנסות הגבוהות מזכיונות לניצול אוצרות הטבע ומתיירות.

 

שלבים להקמת החברה בוויומינג:

1.בחירת סוג חברה (LLC, Corporation, Sole Proprietorship)

2.בחירת שם לחברה

3.איתור סוכן רשום

4.הגשת מסמכים

5. תשלום מיסים

6.הליך בחינת מסמכים

7.אישור להקמת חברה בוויומינג

8.חובת הגשת דוחות שנתיים

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר רשמי של מדינת וויומינג.

 

תכנית עסקית לחברת סטארט-אפ

לתוכנית עסקית לחברות סטארט-אפ ישנן שתי מטרות עיקריות:

הראשונה – להתוות דרך ברורה לסטארט-אפ שזה עתה הוקם.

השנייה – לסייע ליזמים להציג את המיזם הטכנולוגי למשקיעים פוטנציאלים, קרנות הון סיכון וגורמי מימון אחרים.

הקמתו של סטארט-אפ מלווה בהרבה מאד סימני שאלה הקשורים לפעילותו השוטפת. לכן, לפני הקמת סטארט-אפ בוויומינג, חשוב ליצור תכנית עסקית מפורטת ומקצועית שתיקח בחשבון בין היתר התייחסות לדברים כגון: נחיצות המוצר/שירות לשוק המקומי, פיתוח מוצר, תחרותיות, שיווק ומכירות, שותפויות, מהו היתרון היחסי המתמשך של המיזם ומהו המודל העסקי, מה הוא ה GO TO MARKET של החברה, תחזית פיננסית, מימון, דוחות רווח והפסד לשנים הבאות, תזרים מזומנים ועוד.

אנו יכולים לסייע לכם ביצירת תכנית עסקית מקצועית. למידע נוסף כנסו.

 

יתרונות בפתיחת החברה בוויומינג:

ישנם יתרונות רבים בפתיחת חברת סטארט-אפ בוויומינג:

  • בוויומינג לא מונהג מס הכנסה על יחידים ותאגידים.
  • קיים מגוון הטבות מיסוי ליחידים ולעסקים במדינה.
  • חובות הדיווח והגילוי הינן מינימליות.
  • קיימת גמישות רבה בכל מה שקשור לבעלי המניות, הדירקטורים ומניות החברה.
  • אין דרישת תושבות לדירקטורים, נושאי משרה או בעלי מניות.
  • וויומינג היא המדינה הנהנית מהסיוע הממשלתי הפדראלי הגבוה ביותר למעט אלסקה, כפול מהממוצע בארה"ב כולה.

יתרונותיה של וויומינג בפתיחת חברת סטארט-אפ בה הם רבים, לכן יותר ויותר משקיעים ויזמים מביעים עניין ומקימים חברות סטאטר-אפ ביעד זה.

חובת דיווח שנתי

חובת דיווח לחברות LLC: חברות בוויומינג נדרשות להגיש דוח שנתי לפני או ביום הראשון של חודש השנה ליום התאגדות החברה. כמו כן, חובה לציין מען הסוכן לקבלת מסמכים משפטיים. חברות שמעסיקות עובדים חייבות בהוצאת מספר EIN. מספר EIN הכרחי גם על מנת לפתוח חשבון בנק בארצות הברית.

חובת דיווח לתאגידים: התאגידים במדינת וויומינג נדרשים להגיש דוח שנתי לפני או ביום הראשון לחודש השנה ליום התאגדות החברה. אין הכרח בציון מען הסוכן בתקנון ההתאגדות. חלה חובה ברישום מספר המניות וערכן הנקוב. חובה לציין מען הסוכן לקבלת מסמכים. תאגיד עם עובדים חייב להוציא את מספר ה- EIN בין יתר כדי שאפשר יהיה לפתוח חשבון בבנק אמריקאי.

מדוע כדאי לכם לפנות ל- ERB לפתיחת החברה בוויומינג?

צוות המומחים של חברת ERB הינם רואי חשבון מוסמכים, מנוסים וותיקים בתחום, הבקיאים ברגולציות, מיסוי וחקיקה בארה”ב ובמדינת וויומינג בפרט.

נשמח ללוות אתכם ולייעץ לכם על הדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם בפתיחת החברה בוויומינג, כדי שתוכלו למקסם את הרווחיות של החברה ולהביא לשגשוג ולצמיחה כלכלית ופיננסית של החברה שלכם. בעזרת צוות מנוסה ומקצועי, תוכלו לפתח ולנהל את חברתכם ביעילות ובאופן נכון.

 

אילו שירותים אנו מציעים עבור חברות סטארט-אפ וחברות מולטינשיונל המעוניינים להקים חברה בוויומינג?

  • פתיחת חשבון בנק מקומי בארה”ב
  • רישום החברה ותשלום לרשם החברות המקומי
  • כתובת מקומית בארה״ב
  • הוצאת EIN NUMBER
  • יצירת TAX ID
  • הגשת דוחות שנתיים לרשויות המקומיות
  • תכנון מס
  • ועוד