כך נמצה את המיטב משירותי רואה חשבון באנגליה

כל יוזמה הכוללת הקמת עסק מעבר לים דורשת למידה מעמיקה שתאפשר לצלוח אתגרים פוטנציאליים. במובן הזה, הקמת חברה באנגליה או התרחבות לשוק האנגלי, אינה שונה.

ישנם לא מעט אתגרים פיננסיים מובהקים שיהיה עלינו לזהות ולגבש עבורם אסטרטגיות התמודדות מבעוד מועד כדי להבטיח יציבות ושגשוג לאורך כל היוזמה המתוכננת. לשם כך, נדרשת בין השאר הבנה מעמיקה ורב תחומית של מדיניות המיסוי והתקנות הפיננסיות הייחודיות של אנגליה. זוהי הסיבה ששכירת שירותי רואה חשבון באנגליה אינה רק מומלצת, היא בגדר חובה.

מומחה בתחום החשבונאות הבקיא בחקיקה והרגולציה הרלוונטית יוכל לסייע לך לשרטט את מפת הדרכים של יעדי העסק שלך על בסיס אמין וברור. כאן, נבחן את שלל הפתרונות שERB יוכלו להעניק לך במסע הזה.

ייעוץ מס שוטף מגובה בידע ייעודי

התמצאות במערכת המס באנגליה דורשת הבנה מעמיקה של הניואנסים הייחודיים לה, השונים באופן משמעותי מהתקנות הישראליות. רואה חשבון באנגליה הבקיא במדיניות המיסוי החלה והעדכנית ביותר, יוכל לסייע לך לחשב את גובה מס החברות הצפוי. כמו כן, ייתכן שייגבה מהעסק שלך גם מס רווח הייחודי לאנגליה, בעיקר עם מדובר בעסק דיגיטלי. גם אופן חישוב המע"מ שונה באופן ניכר ותלוי בהיבטים רבים. לכן, ייעוץ שוטף של רואה החשבון עשוי להיות משנה מציאות.

רואה חשבון באנגליה יסייע לך ליישם מדיניות חשבונאית מדויקת

התקנות הפיננסיות של אנגליה מחילות תקני דיווח ספציפיים, כגון כללי החשבונאות המקובלים (UK GAAP) או תקני הדיווח הפיננסי הבינלאומיים (IFRS). רואה חשבון מיומן צריך להתאים שירותי הנהלת חשבונות כך שיתאימו לסטנדרטים אלה, תוך הבטחת דיווח פיננסי מדויק ועמידה בתקנות הספציפיות לאנגליה. בין השאר, ERB  ינהלו את הנהלת החשבונות של החברה האנגלית במערכות מוכרות ומורשות בניהול רב מטבעי , תוך יישום עקרונות ברורים לאופן חישוב הפחת על פי החוק האנגלי והתחשבות בדרישות אזוריות ותעשייתיות ייעודיות במדינה.

ניהול ותכנון מערכת השכר

תקנות השכר באנגליה טומנות בחובן גם הן מספר מורכבויות ייחודיות. בין השאר, אופן חישוב מס ההכנסה ודמי הביטוח הלאומי המוחל במודל PAYE (Pay As You Earn). כמו כן, החוק האנגלי מחייב דיווח נתונים בזמן אמת ועמידה בשלל תנאים בכל הקשור להפרשות לקרן הפנסיה. כל אלו שונים באופן מהותי מדיני ההעסקה בישראל ודורשים קפדנות יתרה על מנת להבטיח כי העסק פועל בהתאם לחוק. האכיפה של חוקי העבודה, לרבות היבטי השכר, קפדנית מאין כמותה באנגליה ולכן, חשוב שנבטיח ציות מלא.

ייעוץ ייעודי לצרכי העסק

שירותי רואה חשבון באנגליה חייבים לכלול ייעוץ בהיבטים רחבי היקף. מעבר להצהרות ההון והדוחות השנתיים, או רישום נושאי משרה ובעלי שליטה, חשוב להכיר את הניואנסים ברזולוציות הקטנות ביותר. רואה חשבון מנוסה בעל היכרות מעמיקה עם הכלכלה האנגלית יוכל להעניק לך תובנות חשובות אודות דינמיקת השוק המקומי ורגולציות ספציפיות לתעשייה. הייעוץ השוטף יאפשר לך לזהות הזדמנויות לקבלת מענקים ותמריצים, או הקלות מס ייעודיות. כך למשל, מחילה אנגליה ניכויי מס נרחבים עבור מיזמי מחקר ופיתוח.

כפי שניתן לראות, הקמת עסק באנגליה מחייבת גישה ייעודית לניהול פיננסי הנותנת מענה לתקנות המיסוי והפיננסיות הייחודיות למדינה. עבודה עם משרד ERB בלונדון , תאפשר לך לנהל סיכונים בתבונה ולמנף את התנאים העומדים לרשותך תוך ניהול מקצועי ויעיל של כלל הצרכים הפיננסיים והאופרטיביים של חברה אנגלית.